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The Elder Scrolls 5: Skyrim (PC)

Release:
11.11.2011
Genre:
Rollenspiel
Publisher:
Bethesda Softworks

The Elder Scrolls V: Skyrim: Finales Update 1.5 & Trailer mit Kill-Cam-Szenen

20.03.2012 19:04 Uhr
|
Neu
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Der Patch 1.5 für The Elder Scrolls V: Skyrim ist ab sofort als Beta-Download über Steam verfügbar und wird bald auch für Konsolen erscheinen, wie Bethesda Softworks bestätigt hat. Das Update 1.5 bietet neue Kameraeinstellungen für Fernkampfangriffe und Magie sowie einige zusätzliche Animationen für Nahkampfangriffe. Im Video seht ihr das Ganze in Aktion. Danach folgt der Change-Log in Textform. Im Steam-Account unter "Beta-Teilnahme" könnt ihr Beta-Updates aktivieren.

Update:
Mittlerweile wurde der Finale Patch 1.5 via Steam veröffentlicht. Die Konsolen folgen zu einem späteren Zeitpunkt.

New Features

- New cinematic kill cameras for projectile weapons and spells
- New kill moves and animations for melee weapons
- Shadows on grass available (PC)
- Smithing skill increases now factor in the created item's value
- Improved visual transition when going underwater
- Improved distance LOD transition for snowy landscapes

Bugfixes

- General crash fixes and memory optimizations
- Fixed issue with Deflect Arrows perk not calculating properly
- In "A Cornered Rat," the death of certain NPCs no longer blocks progression
- Fixed issue where Farkas would not give Companion's quests properly
- Fixed crash when loading saves that rely on data that is no longer being loaded
- Followers sneak properly when player is sneaking
- Fixed issue with weapon racks not working properly in Proudspire Manor
- Arrows and other projectiles that were stuck in objects in the world now clean up properly
- Fixed issue where "Rescue Mission" was preventing "Taking Care of Business" from starting properly
- Fixed issue where certain NPCs would fail to become Thieves Guild fences
- Fixed issue in "Diplomatic Immunity" where killing all the guards in the Thalmor Embassy before starting the quest would break progress
- In "Hard Answers," picking up the dwarven museum key after completing the quest, no longer restarts the quest
- Killing Viola before or after "Blood on the Ice" no longer blocks progression
- Fixed issue where Calixto would fail to die properly in "Blood on the Ice"
- In "Waking Nightmare" fixed occasional issue where Erandur would stop pathing properly
- Fixed issue where letters and notes with random encounters would appear blank
- Fixed rare issue where dialogue and shouts would improperly play
- Lydia will now offer marriage option after player purchases Breezehome in Whiterun
- Fixed issue where if player manually mined ore in Cidhna Mine, jail time would not be served
- Fixed rare issue with skills not increasing properly
- Fixed issue where the Headsman's Axe did not gain proper buff from Barbarian perk
- In "A Night to Remember" it is no longer possible to kill Ysolda, Ennis or Senna before starting the quest
- Fixed issue with the ebony dagger having a weapon speed that was too slow
- Fixed issue with "The Wolf Queen Awakened" where backing out of a conversation with Styrr too soon would block progress
- The third level of the Limbsplitter perk now properly improves all battle axes
- Fixed a rare issue where Sanguine Rose would not work properly
- In "Tending the Flames" King Olaf's Verse will no longer disappear from explosions

Quelle: www.bethblog.com

Moderation
20.03.2012 19:04 Uhr
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Dein Kommentar
Bewertung: 0
22.03.2012 00:04 Uhr
Ob Gegner wegfliegen oder nicht hat doch die Killcam nicht zu verantworten!
Benutzer
Bewertung: 0
20.03.2012 20:07 Uhr
Na toll wenn so viele gegner durch die luft wegfliegen nachdem man sie getötet hat (grad wenn man auf einen berg ist) dann mal viel spaß beim suchen der leichen und nach eventuellen gegeständen. Hoffentlich gibts eine Option um die Killcam auszuschalten!
Bewertung: 0
17.03.2012 13:36 Uhr
"Smithing skill increases now factor in the created item’s value "

Was wird da verbessert? "Factor of value" ist ja ziemlich wage ausgedrückt!

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